Wiadomości branżowe

Sport nie zna ograniczeń

Sport nie zna ograniczeń
Firma Samsung, która jest światowym partnerem Paraolimpiady, specjalnie z tej okazji przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej zatytułowaną „Sport nie zna ograniczeń”. Jest ona wyrazem uznania dla zaangażowania i osiągnięć sportowców uczestniczących w tegorocznych zimowych igrzyskach paraolimpijskich. W światowej kampanii zobaczymy paraolimpijczyków wchodzących w skład Samsung Galaxy Team, w tym Katarzynę Rogowiec – jedną z najbardziej utytułowanych polskich paraolimpijek. Pierwszy spot z serii „Sport nie zna ograniczeń” miał swoją premierę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r. W ciągu dwóch tygodni od jego premiery, internetową stronę kampanii odwiedziło blisko pięć milionów osób. Stworzony przez Samsung film zachęca do postrzegania zarówno pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych zawodników przede wszystkim jako sportowców, którzy niestrudzenie dążą do realizacji własnych marzeń. W filmie zobaczymy całą gamę wyzwań stojących przed każdym, kto chce odnieść sukces w sporcie: zarówno lęk przed porażką, jak i trudy pobudki o piątej rano i mordercze treningi przy

Firma Samsung, która jest światowym partnerem Paraolimpiady, specjalnie z tej okazji przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej zatytułowaną „Sport nie zna ograniczeń”. Jest ona wyrazem uznania dla zaangażowania i osiągnięć sportowców uczestniczących w tegorocznych zimowych igrzyskach paraolimpijskich. W światowej kampanii zobaczymy paraolimpijczyków wchodzących w skład Samsung Galaxy Team, w tym Katarzynę Rogowiec – jedną z najbardziej utytułowanych polskich paraolimpijek.

Pierwszy spot z serii „Sport nie zna ograniczeń” miał swoją premierę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r. W ciągu dwóch tygodni od jego premiery, internetową stronę kampanii odwiedziło blisko pięć milionów osób. Stworzony przez Samsung film zachęca do postrzegania zarówno pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych zawodników przede wszystkim jako sportowców, którzy niestrudzenie dążą do realizacji własnych marzeń. W filmie zobaczymy całą gamę wyzwań stojących przed każdym, kto chce odnieść sukces w sporcie: zarówno lęk przed porażką, jak i trudy pobudki o piątej rano i mordercze treningi przy niesprzyjającej pogodzie.

Nowa kampania zwraca uwagę na to, że wszyscy mamy jakieś problemy w życiu, ale sport traktuje każdego zawsze tak samo. Z perspektywy sportu nie ma sprawności ani niepełnosprawności – liczy się jedynie energia, determinacja sportowca oraz poświęcenie wszystkiego dla osiągnięcia wymarzonego celu.

Dyskusje dotyczące Igrzysk Paraolimpijskich z reguły koncentrują się na niepełnosprawności, a sport jest na drugim planie. Samsung, jako światowy partner zawodów, chce to zmienić, kładąc nacisk na odwagę, determinację i osiągnięcia zawodników. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania zachęci wiele osób do śledzenia zmagań atletów podczas Paraigrzysk – mówi Olaf Krynicki z firmy Samsung Electronics Polska.

Wśród sportowców pokazanych w kampanii znaleźli się:

1. Katarzyna Rogowiec – biegi narciarskie i biathlon – Polska

2. Jessica Gallagher – narciarstwo alpejskie – Australia

3. Seung-Hwan Jung – hokej na sledgach – Korea

A to już wiesz?  Drugi sezon, sprawdzona formuła – Volkswagen Castrol Cup

4. Anna Schaffelhuber – narciarstwo alpejskie – Niemcy

5. Evan Strong – cross snowboardowy – USA

6. Greg Westlake – hokej na sledgach – Kanada

Ogromnie się cieszę z uczestnictwa w kampanii „Sport nie zna ograniczeń”. Uważam, że zaangażowanie firmy Samsung w ruch paraolimpijski jest niezwykle istotne, gdyż pokazuje, że jako paraolimpijczycy tak naprawdę nie różnimy się od naszych kolegów występujących na Igrzyskach Olimpijskich. Pracujemy tak samo ciężko i tak samo mocno chcemy zwyciężać – mówi Katarzyna Rogowiec, polska narciarka biegowa.

Wszystkie filmy z kampanii „Sport nie zna ograniczeń” będą dostępne na profilu Samsung w serwisach YouTube, Facebook i Twitter.

Poniżej znajduje się hiperłącze do spotów reklamowych:

Sport nie zna ograniczeń

Zaangażowanie Samsung w Igrzyska Paraolimpijskie

Samsung jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego (MKP) od roku 2006. To właśnie w roku 2006, podczas Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich w Turynie, Samsung po raz pierwszy pełnił funkcję światowego partnera Igrzysk. Od tamtej pory firma wspierała Igrzyska Paraolimpijskie w Pekinie (2008), Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie w Vancouver (2010) oraz Igrzyska Paraolimpijskie w Londynie (2012). Jako światowy partner Igrzysk Paraolimpijskich już po raz piąty, Samsung chce udostępnić to wydarzenie jeszcze większej liczbie osób na całym świecie, dzieląc się olimpijskimi inspiracjami i emocjami za pośrednictwem innowacyjnych technologii komunikacji bezprzewodowej.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 

Źródło Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy